طبق گزارش گروه NPD، سه برند برتر لباس زنانه ورزشی نایک، آدیداس و آندر آرمور همچنین سه برند برتر پوشاک فعال مردانه در سال 2018 بودند، اما برترین برندهای لباس فعال زنانه تصویر متفاوتی را نشان میدهند.
نایک جایگاه اول خود را در لباسهای اکتیو زنانه حفظ کرده است و پس از آن به ترتیب Lululemon، Victoria’s Secret، Under Armour، Adidas، Athleta، Victoria’s Secret’s Pink و Old Navy قرار دارند.
Lululemon در سال 2018 در بازار زنان ایالات متحده سریعتر از نایک رشد کرد و اگر مسیر فعلی ادامه داشته باشد، NPD پیش بینی می کند که Lululemon به عنوان برترین برند زنان از نایک پیشی بگیرد، اگرچه مشخص نیست چه زمانی.
شاید حتی گویاتر این باشد که Lululemon در فهرست برترین برندهای پوشاک ورزشی Euromonitor International در رتبه پنجم قرار دارد، از رتبه یازدهم در سال 2013.
به عبارت دیگر: مصرف کننده زن دو و میدانی اینجاست، و برندهای موجود در فضا از این فرصت استفاده می کنند تا به اندازه ای که او مایل به خرید لباس های غیر رسمی مبتنی بر عملکرد است، به او ارائه دهند.
گرگ پورتل، شریک اصلی در صنایع مصرفکننده جهانی و فعالیتهای خردهفروشی A.T، «چیزی که اکنون شروع به دیدن آن کردهایم، تغییر از کوری است، آن را در قفسه بگذارید و امیدواریم که آنها بیایند، به استراتژیهای عمدیتر». کرنی، به Retail Dive گفت.
برای پوما، این به معنای تمرکز مجدد بر روی پذیرایی از ورزشکاران زن است که در مقطعی 50 درصد از کسب و کار آن را به عهده داشت، نه صرفاً تطبیق محصولات مردانه برای تناسب با بدن زن.
راس کان، معاون ارشد خردهفروشی پوما آمریکای شمالی، در مصاحبهای گفت: «من فکر میکنم همه ما احتمالاً در 10 یا 15 سال گذشته به مصرفکننده زن و مصرفکننده زن آسیب رساندهایم،» با اشاره به اینکه زنان اغلب تحت درمان قرار نمیگیرند.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.